Database support - serviceaftaler


Kontakt os her

DBVision tilbyder serviceaftaler, som giver adgang til database support fra vores DBA team, og derudover kan vi også levere DBA ydelser på ad-hoc eller projektbasis.

Opgavepalette

Arkitektur, implementering, installation og konfiguration, performance optimering, opgradering og migrering, backup & recovery, licensrådgivning, system integration med mere.

Hvad indeholder en serviceaftale?

En serviceaftale spænder fra en aftale om adgang til ekspertassistance, når en kritisk situation opstår, til egentlige driftaftaler, hvor vi tager ansvaret for databasemiljøet, og sørger for databasernes velbefindende. En serviceaftale kan se således ud:
  • Adgang til assistance 24x7
  • Responstid: max. 60 minutter
  • Regelmæssigt database helbredscheck

Hvornår kan man få hjælp?

Det korte svar er: Når man har brug for det. Vores serviceaftaler dækker typisk én af følgende muligheder:
  • 24x7
  • Døgnet rundt på hverdage
  • Dagtid på hverdage

Vores DBA skal på ferie, kan I hjælpe os on-site ?

Ja, vi tilbyder også kortere eller længevarende udstationeringer.

DBVision A/S, Fensmarkgade 3, 2200 København N,
Tlf. (+45) 35 36 21 44.
E-mail DBVision a/s
Copyright ® 2017 DBVision A/S. Alle rettigheder reserveret.

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik Klik her.